<p><strong>365denní záruka</strong>: Zákazníci mají 365denní záruku (365 dní od data doručení), která se vztahuje na jakékoli možné vady materiálu a zpracování. Tato záruka se nevztahuje na škody způsobené nehodami, nedbalostí nebo nesprávnou péčí.<br />
<br />
<strong>60denní lhůta na výměnu a vrácení</strong>: Nevyhovující brýle lze vyměnit nebo vrátit peníze do 60 dnů od doručení. Účtují se pouze poplatky za dopravu. Každá objednávka je způsobilá pro jednorázovou výměnu/vrácení. Upozorňujeme, že „výměnná objednávka“ není způsobilá pro další výměnu/vrácení.</p>
<p><strong>Upozornění</strong>: V tomto náročném období jsme prozatím prodloužili lhůtu pro vrácení z 30 dnů na 60 dnů (od data obdržení). Tato politika platí od 31. března 2020.<br />
<br />
<strong>Postup služby vrácení/výměny: </strong></p>
<p>1. Přihlaste se ke svému <a href="/index.php?main_page=account">účtu Firmoo</a> a vyhledejte objednávku, se kterou nejste spokojeni. Klikněte na tlačítko „Výměna/vrácení peněz“.<span style="font-size:10.5000pt"><span style="font-family:Garamond"> </span></span><br />
<br />
2. Vyberte typ služby - Výměna nebo Vrácení peněz. 3. Zvolte obroučky a popište podrobnosti. Pokud máte problém s předpisem, nahrajte prosím originální fotografii předpisu. V případě poškozených/vadných brýlí je rovněž nutné zaslat fotografie.<br />
<br />
3. Jakmile obdržíme váš požadavek, váš výhradní CSR vám do 24 hodin (o víkendech do 48 hodin) pošle e-mail zpět, abyste problém vyřešili. Pokud se vám neozveme, zkontrolujte prosím složku se spamem. Postupujte prosím podle pokynů, které vám poskytne náš tým zákaznického servisu.</p>
<p> </p>
<h4><strong>NEPOHODLNÉ NOVÉ BRÝLE? </strong><br />
<br />
Pokud v nových brýlích špatně vidíte nebo cítíte nepohodlí, nahrajte prosím ke kontrole svůj původní předpisový skript. Pokud byl vámi zadaný předpis správný, podívejte se na naše tipy zde: <a href="/help-p-155.shtml">Pomoc při problémech s adaptací</a></h4>
<h4><strong>ODPOVĚDNOST FIRMOO</strong></h4>
<p><strong>Moje brýle byly při přepravě poškozeny. Co mohu dělat?</strong></p>
<p>Za problémy s DOA přebíráme plnou odpovědnost a můžeme je zcela zdarma předělat nebo nabídnout vrácení peněz v plné výši.</p>
<p>Okamžitě nás kontaktujte a sdělte nám číslo své objednávky, číslo obroučky spolu s fotografiemi poškozeného zboží. Stačí zvýraznit poškozenou část.<span style="font-size:10.5000pt"><span style="font-family:Garamond"> </span></span></p>
<p><strong>Obdržené brýle nejsou takové, jaké jsem si objednal!</strong></p>
<p>Přebíráme plnou zodpovědnost, pokud jsme vaše brýle nezpracovali přesně podle údajů v objednávce: předpisu, obruby (barva a styl) a typu čoček (tloušťka, barva a povrchová úprava).</p>
<ul>
<li>Pokud je předpis špatný, zašlete nám prosím fotografii původního předpisu spolu s číslem objednávky a číslem obroučky.</li>
<li>Pokud jste obdrželi špatné obroučky, zašlete nám jeho fotografii spolu s číslem objednávky a číslem obroučky.</li>
</ul>
<p><strong>Obdržel jsem brýle s chybějícími částmi nebo vadami.</strong></p>
<ul>
<li>Pokud jste obdrželi brýle s chybějícími částmi, zašlete nám jejich fotografii spolu s číslem objednávky a číslem obroučky.</li>
<li>Pokud máte brýle s vadami, zašlete nám jejich fotografie spolu s číslem objednávky a číslem obroučky.</li>
<li>Pokud chybějící části nebo drobné vady neovlivní běžné nošení a vy byste chtěli brýle přijmout, můžeme vám jako kompenzaci poskytnout poukaz nebo částečnou náhradu.</li>
</ul>
<p><strong>Brýle jsou rozbité po méně než 60 dnech nošení.</strong></p>
<p>Pokud se vaše brýle rozbijí pro vadu materiálu nebo zpracování do 30 dnů od obdržení, nový pár vám zdarma předěláme a znovu zašleme. Nebo vám můžeme zaslat kód voucheru plus dopravu zdarma pro novou objednávku u společnosti Firmoo.<br />
</p>
<h4><strong>VAŠE ODPOVĚDNOST</strong></h4>
<p> </p>
<p><strong>Rám je pro mě příliš velký, takže z nich nevidím ven.</strong><br />
Zjištění správné velikosti obrouček je častým problémem při nákupu brýlí online. Stačí změřit své staré padnoucí brýle, abyste si ověřili velikost obrouček, a kontaktovat nás do 30 dnů od obdržení. Poskytneme vám slevový kód pro nákup nového páru. Stačí doplatit poštovné a rozdíl v ceně.<br />
<br />
Mimochodem, zde je náš <a href="/help-p-5.shtml">průvodce velikostí</a>.<br />
</p>
<p><strong>Brýle jsou dobré, ale myslím, že mi nesluš.</strong></p>
<p>Pokud se vám nelíbí styl, barva nebo povrchová úprava, kontaktujte nás prosím do 60 dnů od obdržení. Poskytneme vám slevový kód pro nákup nového páru. Stačí doplatit poštovné a rozdíl v ceně. Pokud dáváte přednost vrácení peněz, je to také v pořádku. Poštovné však nelze vrátit<span style="font-size:10.5000pt"><span style="font-family:Garamond">. </span></span></p>
<p><br />
<strong>Ale ne! Zadal jsem špatný předpis!/Zadal jsem prošlý předpis!</strong><br />
Upozorňujeme, že prošlý recept nepřijímáme. Do 60 dnů od obdržení receptu jste mohli ve svém účtu podat žádost o vrácení peněz/výměnu včetně původního receptu. Rádi vám dáme další šanci vyzkoušet nový pár se správným předpisem. Stačí, když zaplatíte poštovné a rozdíl v ceně. Pokud místo toho dáváte přednost vrácení peněz, vrátíme vám peníze po odečtení poštovného.</p>
<h1> </h1>
<p><strong>Důležité informace:</strong></p>
<ol>
<li>Před vrácením prosím kontaktujte náš tým zákaznické podpory a požádejte o RAN.</li>
<li>Adresujte svůj vrácený balíček na Annie Wu.</li>
<li>Doporučujeme zákazníkům darovat nenositelné brýle Lions Clubu. Informace o tom, jak darovat brýle, naleznete <a href="/help-p-74.shtml">zde</a>. </li>
<li>Barva obrouček se při osobním setkání může lišit od té, kterou vidíte na webových stránkách, a to v důsledku světla, různého rozlišení obrazovky a pozadí fotografií.</li>
<li>Velikost obrouček vytištěná na zornících vychází z různých norem pro různé továrny. Vezměte prosím na vědomí, že skutečná velikost je uvedena v popisu každé obroučky na webu Firmoo.</li>
<li>U brýlí jiných výrobců než společnosti Firmoo neposkytujeme službu výměny.</li>
<li>Služba domácího vyzkoušení není v současné době k dispozici. Novým zákazníkům doporučujeme, aby si při prvním nákupu nekupovali více než dva páry. U objednávek, které obsahují více než 9 párů brýlí, se omlouváme, že neposkytujeme službu výměny nebo vrácení, pokud je to na vaši odpovědnost.</li>
<li>Uvedené ceny zahrnují veškerou daň z přidané hodnoty (DPH), kterou může společnost Firmoo požadovat, aby byla daňovým úřadům odvedena. Společnost Firmoo nemůže po odeslání objednávky vrátit DPH. DPH nelze uplatnit na kupóny ani slevy jakéhokoli druhu.</li>
</ol>