<p><strong>365denn&iacute; z&aacute;ruka</strong>: Z&aacute;kazn&iacute;ci maj&iacute; 365denn&iacute; z&aacute;ruku (365 dn&iacute; od data doručen&iacute;), kter&aacute; se vztahuje na jak&eacute;koli možn&eacute; vady materi&aacute;lu a zpracov&aacute;n&iacute;. Tato z&aacute;ruka se nevztahuje na &scaron;kody způsoben&eacute; nehodami, nedbalost&iacute; nebo nespr&aacute;vnou p&eacute;č&iacute;.<br /> <br /> <strong>60denn&iacute; lhůta na v&yacute;měnu a vr&aacute;cen&iacute;</strong>: Nevyhovuj&iacute;c&iacute; br&yacute;le lze vyměnit nebo vr&aacute;tit pen&iacute;ze do 60 dnů od doručen&iacute;. &Uacute;čtuj&iacute; se pouze poplatky za dopravu. Každ&aacute; objedn&aacute;vka je způsobil&aacute; pro jednor&aacute;zovou v&yacute;měnu/vr&aacute;cen&iacute;. Upozorňujeme, že &bdquo;v&yacute;měnn&aacute; objedn&aacute;vka&ldquo; nen&iacute; způsobil&aacute; pro dal&scaron;&iacute; v&yacute;měnu/vr&aacute;cen&iacute;.</p> <p><strong>Upozorněn&iacute;</strong>: V tomto n&aacute;ročn&eacute;m obdob&iacute; jsme prozat&iacute;m prodloužili lhůtu pro vr&aacute;cen&iacute; z 30 dnů na 60 dnů (od data obdržen&iacute;). Tato politika plat&iacute; od 31. března 2020.<br /> <br /> <strong>Postup služby vr&aacute;cen&iacute;/v&yacute;měny: </strong></p> <p>1. Přihlaste se ke sv&eacute;mu <a href="/index.php?main_page=account">&uacute;čtu Firmoo</a> a vyhledejte objedn&aacute;vku, se kterou nejste spokojeni. Klikněte na tlač&iacute;tko &bdquo;V&yacute;měna/vr&aacute;cen&iacute; peněz&ldquo;.<span style="font-size:10.5000pt"><span style="font-family:Garamond"> </span></span><br /> <br /> 2. Vyberte typ služby - V&yacute;měna nebo Vr&aacute;cen&iacute; peněz. 3. Zvolte obroučky a popi&scaron;te podrobnosti. Pokud m&aacute;te probl&eacute;m s předpisem, nahrajte pros&iacute;m origin&aacute;ln&iacute; fotografii předpisu. V př&iacute;padě po&scaron;kozen&yacute;ch/vadn&yacute;ch br&yacute;l&iacute; je rovněž nutn&eacute; zaslat fotografie.<br /> <br /> 3.&nbsp;Jakmile obdrž&iacute;me v&aacute;&scaron; požadavek, v&aacute;&scaron; v&yacute;hradn&iacute; CSR v&aacute;m do 24 hodin (o v&iacute;kendech do 48 hodin) po&scaron;le e-mail zpět, abyste probl&eacute;m vyře&scaron;ili. Pokud se v&aacute;m neozveme, zkontrolujte pros&iacute;m složku se spamem. Postupujte pros&iacute;m podle pokynů, kter&eacute; v&aacute;m poskytne n&aacute;&scaron; t&yacute;m z&aacute;kaznick&eacute;ho servisu.</p> <p>&nbsp;</p> <h4><strong>NEPOHODLN&Eacute; NOV&Eacute; BR&Yacute;LE? </strong><br /> <br /> Pokud v nov&yacute;ch br&yacute;l&iacute;ch &scaron;patně vid&iacute;te nebo c&iacute;t&iacute;te nepohodl&iacute;, nahrajte pros&iacute;m ke kontrole svůj původn&iacute; předpisov&yacute; skript. Pokud byl v&aacute;mi zadan&yacute; předpis spr&aacute;vn&yacute;, pod&iacute;vejte se na na&scaron;e tipy zde: <a href="/help-p-155.shtml">Pomoc při probl&eacute;mech s adaptac&iacute;</a></h4> <h4><strong>ODPOVĚDNOST FIRMOO</strong></h4> <p><strong>Moje br&yacute;le byly při přepravě po&scaron;kozeny. Co mohu dělat?</strong></p> <p>Za probl&eacute;my s DOA přeb&iacute;r&aacute;me plnou odpovědnost a můžeme je zcela zdarma předělat nebo nab&iacute;dnout vr&aacute;cen&iacute; peněz v pln&eacute; v&yacute;&scaron;i.</p> <p>Okamžitě n&aacute;s kontaktujte a sdělte n&aacute;m č&iacute;slo sv&eacute; objedn&aacute;vky, č&iacute;slo obroučky spolu s fotografiemi po&scaron;kozen&eacute;ho zbož&iacute;. Stač&iacute; zv&yacute;raznit po&scaron;kozenou č&aacute;st.<span style="font-size:10.5000pt"><span style="font-family:Garamond"> </span></span></p> <p><strong>Obdržen&eacute; br&yacute;le nejsou takov&eacute;, jak&eacute; jsem si objednal!</strong></p> <p>Přeb&iacute;r&aacute;me plnou zodpovědnost, pokud jsme va&scaron;e br&yacute;le nezpracovali přesně podle &uacute;dajů v objedn&aacute;vce: předpisu, obruby (barva a styl) a typu čoček (tlou&scaron;ťka, barva a povrchov&aacute; &uacute;prava).</p> <ul> <li>Pokud je předpis &scaron;patn&yacute;, za&scaron;lete n&aacute;m pros&iacute;m fotografii původn&iacute;ho předpisu spolu s č&iacute;slem objedn&aacute;vky a č&iacute;slem obroučky.</li> <li>Pokud jste obdrželi &scaron;patn&eacute; obroučky, za&scaron;lete n&aacute;m jeho fotografii spolu s č&iacute;slem objedn&aacute;vky a č&iacute;slem obroučky.</li> </ul> <p><strong>Obdržel jsem br&yacute;le s chyběj&iacute;c&iacute;mi č&aacute;stmi nebo vadami.</strong></p> <ul> <li>Pokud jste obdrželi br&yacute;le s chyběj&iacute;c&iacute;mi č&aacute;stmi, za&scaron;lete n&aacute;m jejich fotografii spolu s č&iacute;slem objedn&aacute;vky a č&iacute;slem obroučky.</li> <li>Pokud m&aacute;te br&yacute;le s vadami, za&scaron;lete n&aacute;m jejich fotografie spolu s č&iacute;slem objedn&aacute;vky a č&iacute;slem obroučky.</li> <li>Pokud chyběj&iacute;c&iacute; č&aacute;sti nebo drobn&eacute; vady neovlivn&iacute; běžn&eacute; no&scaron;en&iacute; a vy byste chtěli br&yacute;le přijmout, můžeme v&aacute;m jako kompenzaci poskytnout poukaz nebo č&aacute;stečnou n&aacute;hradu.</li> </ul> <p><strong>Br&yacute;le jsou rozbit&eacute; po m&eacute;ně než 60 dnech no&scaron;en&iacute;.</strong></p> <p>Pokud se va&scaron;e br&yacute;le rozbij&iacute; pro vadu materi&aacute;lu nebo zpracov&aacute;n&iacute; do 30 dnů od obdržen&iacute;, nov&yacute; p&aacute;r v&aacute;m zdarma předěl&aacute;me a znovu za&scaron;leme. Nebo v&aacute;m můžeme zaslat k&oacute;d voucheru plus dopravu zdarma pro novou objedn&aacute;vku u společnosti Firmoo.<br /> &nbsp;</p> <h4><strong>VA&Scaron;E ODPOVĚDNOST</strong></h4> <p>&nbsp;</p> <p><strong>R&aacute;m je pro mě př&iacute;li&scaron; velk&yacute;, takže z nich nevid&iacute;m ven.</strong><br /> Zji&scaron;těn&iacute; spr&aacute;vn&eacute; velikosti obrouček je čast&yacute;m probl&eacute;mem při n&aacute;kupu br&yacute;l&iacute; online. Stač&iacute; změřit sv&eacute; star&eacute; padnouc&iacute; br&yacute;le, abyste si ověřili velikost obrouček, a kontaktovat n&aacute;s do 30 dnů od obdržen&iacute;. Poskytneme v&aacute;m slevov&yacute; k&oacute;d pro n&aacute;kup nov&eacute;ho p&aacute;ru. Stač&iacute; doplatit po&scaron;tovn&eacute; a rozd&iacute;l v ceně.<br /> <br /> Mimochodem, zde je n&aacute;&scaron; <a href="/help-p-5.shtml">průvodce velikost&iacute;</a>.<br /> &nbsp;</p> <p><strong>Br&yacute;le jsou dobr&eacute;, ale mysl&iacute;m, že mi neslu&scaron;.</strong></p> <p>Pokud se v&aacute;m nel&iacute;b&iacute; styl, barva nebo povrchov&aacute; &uacute;prava, kontaktujte n&aacute;s pros&iacute;m do 60 dnů od obdržen&iacute;. Poskytneme v&aacute;m slevov&yacute; k&oacute;d pro n&aacute;kup nov&eacute;ho p&aacute;ru. Stač&iacute; doplatit po&scaron;tovn&eacute; a rozd&iacute;l v ceně. Pokud d&aacute;v&aacute;te přednost vr&aacute;cen&iacute; peněz, je to tak&eacute; v poř&aacute;dku. Po&scaron;tovn&eacute; v&scaron;ak nelze vr&aacute;tit<span style="font-size:10.5000pt"><span style="font-family:Garamond">. </span></span></p> <p><br /> <strong>Ale ne! Zadal jsem &scaron;patn&yacute; předpis!/Zadal jsem pro&scaron;l&yacute; předpis!</strong><br /> Upozorňujeme, že pro&scaron;l&yacute; recept nepřij&iacute;m&aacute;me. Do 60 dnů od obdržen&iacute; receptu jste mohli ve sv&eacute;m &uacute;čtu podat ž&aacute;dost o vr&aacute;cen&iacute; peněz/v&yacute;měnu včetně původn&iacute;ho receptu. R&aacute;di v&aacute;m d&aacute;me dal&scaron;&iacute; &scaron;anci vyzkou&scaron;et nov&yacute; p&aacute;r se spr&aacute;vn&yacute;m předpisem. Stač&iacute;, když zaplat&iacute;te po&scaron;tovn&eacute; a rozd&iacute;l v ceně. Pokud m&iacute;sto toho d&aacute;v&aacute;te přednost vr&aacute;cen&iacute; peněz, vr&aacute;t&iacute;me v&aacute;m pen&iacute;ze po odečten&iacute; po&scaron;tovn&eacute;ho.</p> <h1>&nbsp;</h1> <p><strong>Důležit&eacute; informace:</strong></p> <ol> <li>Před vr&aacute;cen&iacute;m pros&iacute;m kontaktujte n&aacute;&scaron; t&yacute;m z&aacute;kaznick&eacute; podpory a pož&aacute;dejte o RAN.</li> <li>Adresujte svůj vr&aacute;cen&yacute; bal&iacute;ček na Annie Wu.</li> <li>Doporučujeme z&aacute;kazn&iacute;kům darovat nenositeln&eacute; br&yacute;le Lions Clubu. Informace o tom, jak darovat br&yacute;le, naleznete <a href="/help-p-74.shtml">zde</a>.&nbsp;</li> <li>Barva obrouček se při osobn&iacute;m setk&aacute;n&iacute; může li&scaron;it od t&eacute;, kterou vid&iacute;te na webov&yacute;ch str&aacute;nk&aacute;ch, a to v důsledku světla, různ&eacute;ho rozli&scaron;en&iacute; obrazovky a pozad&iacute; fotografi&iacute;.</li> <li>Velikost obrouček vyti&scaron;těn&aacute; na zorn&iacute;c&iacute;ch vych&aacute;z&iacute; z různ&yacute;ch norem pro různ&eacute; tov&aacute;rny. Vezměte pros&iacute;m na vědom&iacute;, že skutečn&aacute; velikost je uvedena v popisu každ&eacute; obroučky na webu Firmoo.</li> <li>U br&yacute;l&iacute; jin&yacute;ch v&yacute;robců než společnosti Firmoo neposkytujeme službu v&yacute;měny.</li> <li>Služba dom&aacute;c&iacute;ho vyzkou&scaron;en&iacute; nen&iacute; v současn&eacute; době k dispozici. Nov&yacute;m z&aacute;kazn&iacute;kům doporučujeme, aby si při prvn&iacute;m n&aacute;kupu nekupovali v&iacute;ce než dva p&aacute;ry. U objedn&aacute;vek, kter&eacute; obsahuj&iacute; v&iacute;ce než 9 p&aacute;rů br&yacute;l&iacute;, se omlouv&aacute;me, že neposkytujeme službu v&yacute;měny nebo vr&aacute;cen&iacute;, pokud je to na va&scaron;i odpovědnost.</li> <li>Uveden&eacute; ceny zahrnuj&iacute; ve&scaron;kerou daň z přidan&eacute; hodnoty (DPH), kterou může společnost Firmoo požadovat, aby byla daňov&yacute;m &uacute;řadům odvedena. Společnost Firmoo nemůže po odesl&aacute;n&iacute; objedn&aacute;vky vr&aacute;tit DPH. DPH nelze uplatnit na kup&oacute;ny ani slevy jak&eacute;hokoli druhu.</li> </ol>

Použij kód NOVÝ – obroučky jen za 150 Kč!

ZPĚT
Objednávka
Doprava a sledování
Vrácení
Účet
Dioptrie
Čočky
Obroučky
Platba
Kupón
Sluneční brýle
Obchodní podmínky

Jak zadat objednávku u společnosti Firmoo?

Co znamená „stav objednávky“?

Jak mohu změnit nebo zrušit objednávku?

Jak nahraji svůj předpis?

Co je potřeba k objednání u společnosti Firmoo?

Jaké je pozadí společnosti Firmoo.com?

Proč si vybrat Firmoo.com?

Mohu si objednat obroučky s obyčejnými čočkami nebo bez čoček?

Jak si objednat brýle na čtení?

Jaké dárky zdarma nabízíte k objednávce?

How do you ensure the product quality?

Jak objednat brýle bez předpisu s čočkami blokujícími modré světlo?

公共组件底部政策01
公共组件底部政策(首页、商品详情页、购物车页)01
公共组件底部政策02
公共组件底部政策(首页、商品详情页、购物车页)02
公共组件底部政策03
公共组件底部政策(首页、商品详情页、购物车页)03